Lody brzoskwiniowo - jogurtowe.




Dla niektórych wakacje się skończyły (na szczęście należe do tej szczęśliwszej części młodego społeczeństwa i moje jeszcze trwają w najlepsze) ale lato jeszcze trwa. Wprawdzie w powietrzu czuć już jesień, noce są zimniejsze i dzień jest o wiele krótszy ale coś mi mówi, że wrzesień jeszcze przyniesie parę ładnych dni :)
Dlatego też zabrałam się za robienie lodów; na początek zwykłe, proste jogurtowo - brzoskwiniowe.
A w lodówce siedzą już kolejne: śmietankowo -czekoladowe :)

Składniki:


- 2 b.duże słodkie brzoskwinie
- 2 łyżki miodu
- ok. 150 ml śmietanki 30%
- duży jogurt grecki

Śmietankę ubić na sztywno, resztę składników zblendować. Połączyć śmietankę ze zmiksowanymi składnikami i delikatnie (ale dokładnie) wymieszać. Następnie należy włożyć je do zamrażarki.
Lody mieszamy co pół godziny - jakieś 6 -7 razy (im częściej w początkowej fazie tym lepiej - by łatwiej pozbyć się kryształków lodu można użyć blendera).
Przed podaniem wyjąć z lodówki i chwilkę odczekać.

Lody podałam z likierem amaretto - było pysznie.



Komentarze

  1. Mniam, aż nabrałam smaka na lody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tego, że należysz do tej właśnie części społeczeństwa, która cieszy się wolnym... I lodów tez CI zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty