wtorek, 29 kwietnia 2014

Czekolada nadziewana (hand made).



Czekolada idealnie nadaje się na prezent.
Może dlatego, że dla znacznej części ludzi to najlepszy deser.
Niestety czekolady dostępne na rynku są ubogie jeśli chodzi o dodatki, dlatego proponuję Wam moje rozwiązanie.



Kupuję kuwerturę czekolady, tym razem 500g mlecznej i dodaję ulubione składniki. Najlepiej jest eksperymentować ze smakami. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i wylewamy na papier do pieczenia. (Ja dodatkowo papier włożyłam do pokrywki od małego kartonu, żeby czekolada miała kształt tabliczki).
Moja pierwsza czekolada jest nadziana domowej roboty konfiturą wiśniową, a na wierzchu ma zatopione w sobie kawałki kokosa.
Drugą zrobiłam mocno najeżoną bakaliami.
Trzecia natomiast miała najciekawszy smak, dodałam do niej soli, rukoli, bazylii i słonecznika (wcześniej podprażonego na patelni).

SMACZNEGO!



1 komentarz:

  1. Wszystkie wyglądają bardzo apetycznie, ale ta z bazylią jest niesamowita! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń